Podczas targów INTERTELECOM 2003 w Łodzi Webtel zaprezentował po raz pierwszy swój najnowszy produkt z rodziny UNICALL – CTIContact, przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw.
UNICALL CTIContact jest narzędziem wspomagającym proces obsługi kontaktów oraz gromadzenia i udostępniania informacji o klientach. W zależności od potrzeb rozwiązanie może być wyposażone w mechanizmy umożliwiające obsługę jednego lub wielu kanałów komunikacyjnych – telefonu, faksu, e-maila, SMS’a i komunikatora tekstowego (chat).
System przeznaczony jest, przede wszystkim, dla działów obsługi klienta oraz działów handlowych. Aplikacja wyposażona jest w atrakcyjny, przyjazny dla użytkownika interfejs i umożliwia budowę bazy danych klientów oraz kontaktów z nimi.
Funkcjonalność systemu obejmuje identyfikację klienta w momencie nawiązania kontaktu na podstawie numeru telefonu, faksu lub adresu e-mail, dołączanie notatek do każdego zrealizowanego kontaktu zapisanego w bazie danych, przesyłanie odpowiedzi do klienta dowolnym kanałem komunikacji (telefon, e-mail, faks) wraz z załącznikami, przekazywanie zadań związanych z obsługą kontaktów do innych pracowników z własnym komentarzem oraz zestawianie konferencji trójstronnych.
UNICALL CTIContact wspomaga zarządzanie tzw. kontaktami przychodzącymi (inicjowanymi przez Klientów) i wychodzącymi (inicjowanymi przez pracowników firmy).
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.