Nowy produkt Webtela

Podczas targów INTERTELECOM 2003 w Łodzi Webtel zaprezentował po raz pierwszy swój najnowszy produkt z rodziny UNICALL – CTIContact, przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw.

UNICALL CTIContact jest narzędziem wspomagającym proces obsługi kontaktów oraz gromadzenia i udostępniania informacji o klientach. W zależności od potrzeb rozwiązanie może być wyposażone w mechanizmy umożliwiające obsługę jednego lub wielu kanałów komunikacyjnych – telefonu, faksu, e-maila, SMS’a i komunikatora tekstowego (chat).

System przeznaczony jest, przede wszystkim, dla działów obsługi klienta oraz działów handlowych. Aplikacja wyposażona jest w atrakcyjny, przyjazny dla użytkownika interfejs i umożliwia budowę bazy danych klientów oraz kontaktów z nimi.

Funkcjonalność systemu obejmuje identyfikację klienta w momencie nawiązania kontaktu na podstawie numeru telefonu, faksu lub adresu e-mail, dołączanie notatek do każdego zrealizowanego kontaktu zapisanego w bazie danych, przesyłanie odpowiedzi do klienta dowolnym kanałem komunikacji (telefon, e-mail, faks) wraz z załącznikami, przekazywanie zadań związanych z obsługą kontaktów do innych pracowników z własnym komentarzem oraz zestawianie konferencji trójstronnych.

UNICALL CTIContact wspomaga zarządzanie tzw. kontaktami przychodzącymi (inicjowanymi przez Klientów) i wychodzącymi (inicjowanymi przez pracowników firmy).

http://www.webtel.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top