Podczas targów INTERTELECOM 2003 w Łodzi Webtel zaprezentował po raz pierwszy swój najnowszy produkt z rodziny UNICALL – CTIContact, przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw.
UNICALL CTIContact jest narzędziem wspomagającym proces obsługi kontaktów oraz gromadzenia i udostępniania informacji o klientach. W zależności od potrzeb rozwiązanie może być wyposażone w mechanizmy umożliwiające obsługę jednego lub wielu kanałów komunikacyjnych – telefonu, faksu, e-maila, SMS’a i komunikatora tekstowego (chat).
System przeznaczony jest, przede wszystkim, dla działów obsługi klienta oraz działów handlowych. Aplikacja wyposażona jest w atrakcyjny, przyjazny dla użytkownika interfejs i umożliwia budowę bazy danych klientów oraz kontaktów z nimi.
Funkcjonalność systemu obejmuje identyfikację klienta w momencie nawiązania kontaktu na podstawie numeru telefonu, faksu lub adresu e-mail, dołączanie notatek do każdego zrealizowanego kontaktu zapisanego w bazie danych, przesyłanie odpowiedzi do klienta dowolnym kanałem komunikacji (telefon, e-mail, faks) wraz z załącznikami, przekazywanie zadań związanych z obsługą kontaktów do innych pracowników z własnym komentarzem oraz zestawianie konferencji trójstronnych.
UNICALL CTIContact wspomaga zarządzanie tzw. kontaktami przychodzącymi (inicjowanymi przez Klientów) i wychodzącymi (inicjowanymi przez pracowników firmy).
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.