Agencja interaktywna huevo, zrealizowała serwis internetowy jednego z wiodących w Europie producentów autobusów – Solaris Bus & Coach.
Realizację cechuje niestandardowe podejście do prezentacji tego typu pojazdów. Czytelnie podane treści, uzupełniane są zabawnymi animacjami w technologii Flash, z udziałem rysunkowych bohaterów, symbolizujących poszczególne grupy autobusów. W ramach witryny, zrealizowana została sekcja dedykowana fanom autobusów, którzy tworzą w Polsce swoistą, aktywną społeczność. Internauci poza źródłem aktualności i nowinek technicznych, znajdą tu dodatkowo możliwość przesyłania i oceny zdjęć autobusów.
Równolegle, na potrzeby serwisu wdrożony został internetowy sklep z gadżetami dla fanów. Uzupełnieniem atrakcji, jest zrealizowana przez huevo aplikacja typu desktop marketing – Jamnik 2.0, informująca na pulpicie użytkownika o najnowszych zmianach w serwisie internetowym Solaris.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.