13 kwietnia br. miała miejsce premiera nowego serwisu internetowego firmy Michelin. Nowy serwis internetowy, działający pod adresem michelin.pl, jest częścią globalnego projektu zrealizowanego przez centralę firmy we Francji.
W porównaniu z poprzednim, nowy serwis charakteryzuje się przejrzystą grafiką, nawiązującą w pełni do wizerunku marki Michelin, logicznym zaprezentowaniem całej gamy produktów, oraz wieloma narzędziami funkcjonalnymi, które zwiększają interaktywność serwisu, przez co jest on bardzo przyjazny dla Internautów.
W szczególności, czytelne menu oraz wykorzystanie efektywnych mechanizmów wyszukujących powodują, że użytkownik nie będzie miał żadnych problemów ze znalezieniem właściwych informacji.
Nowa witryna Michelin skierowana jest zarówno do użytkowników opon Michelin, jak i do osób, które przed dokonaniem ich zakupu chcą dowiedzieć się jak najwięcej o produktach Michelin.
Unikalnym i przydatnym rozwiązaniem jest sekcja „Porady Bibendum”, udostępniająca wiele ciekawych i pożytecznych Informacji na temat codziennego użytkowania opon, sposobu jazdy w trudnych warunkach, samej budowy opony czy sposobu doboru najwłaściwszego ogumienia.
Dla osób zdecydowanych na nabycie opony Michelin, przygotowano łatwą i intuicyjną wyszukiwarkę najbliższych punktów dealerskich tej marki. Co więcej, użytkownicy serwisu nie znający konkretnej specyfikacji opon, mogą skorzystać z elektronicznego asystenta, który na podstawie marki samochodu, modelu, pojemności silnika i rocznika, wskaże najbardziej optymalną oponę Michelin.
Serwis jest ciągle rozbudowywany, m.in. o sekcje poświęcone samej firmie oraz jej bogatej historii.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.