Agencja interaktywna isens przygotowała serwis korporacyjny dla firmy WARBUD SA. Serwis pełni charakter informacyjny i jest bogaty w treści, jak również w narzędzia dla użytkowników.
Strona główna serwisu została zaprojektowana jako interaktywna prezentacja największych dokonań firmy. W dziale Realizacje możemy obejrzeć zarówno zakończone projekty firmy, jak i te w trakcie realizacji (kubaturowe, inżynierskie, przemysłowe, specjalistyczne, ekologiczne). Dzięki wyszukiwarce realizacji użytkownik ma możliwość odnalezienia konkretnych projektów po podaniu określonych kryteriów wyszukiwania. Każdy projekt jest dokładnie opisany i uzupełniony galerią zdjęć.
Rozbudowany dział Kariera pomaga zespołowi HR w pozyskiwaniu pracowników i praktykantów, gdzie za pomocą szczegółowych formularzy zbierane są dane potencjalnych pracowników.
Biuro prasowe z możliwością rejestracji dziennikarzy jest dużym ułatwieniem dla działu PR w kontaktach z prasą. Dla dziennikarzy i osób, które chcą być na bieżąco z informacjami zostały stworzone kanały RSS.
Firma isens została wybrana w przetargu na realizację serwisu w lipcu. W ciągu dwóch miesięcy otrzymaliśmy serwis, który spełnia wszystkie nasze wymagania, a praca z CMSem jest naprawdę intuicyjna i bezproblemowa – mówi Agnieszka Wąsowska, kierownik działu PR w WARBUD S.A.
Nawigacja w serwisie, w porównaniu z jego poprzednią wersją, została uproszczona i dostosowana do konkretnych odbiorców (inwestorów, dostawców, dziennikarzy, pracowników). Kolejnym udogodnieniem pozwalającym szybciej dotrzeć do poszukiwanych informacji są dodatkowe kontekstowe informacje. Towarzyszą one głównym tekstom na stronie rozwijając je merytorycznie lub podając linki do stron, gdzie można znaleźć więcej informacji w opisywanym temacie.
Serwis został zbudowany w oparciu o autorskie narzędzie do zarządzania treścią isens.content. Przy jego pomocy pracownicy firmy WARBUD S.A. mają możliwość dokonywania zmian w zawartości całej strony. Serwis został stworzony w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej. W ciągu 3 miesięcy powstanie także wersja francuska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.