Bezpłatny serwis poświęcony public relations, reklamie, marketingowi, internetowi i dziennikarstwu wizerunek.com udostępniły wspólnie agencja PR goodrelations i firma internetowa net4biz. „Chcemy, by nasz serwis pomagał studentom w zdobywaniu wiedzy, a jednocześnie, aby nasi potencjalni klienci mogli poznać nas z najlepszej strony”, mówi Agnieszka Kaflik, dyrektor wykonawczy goodrelations.
W serwisie znalazły się podzielone na kategorie tematyczne artykuły, katalog www, zabawa testowa oraz unikalna baza ponad 3.200 sloganów reklamowych. Oprócz tego uruchomiony został dział „Kto pyta, nie błądzi”, pozwalający studentom bezpłatnie zadawać pytania konsultantom z Goodrelations. Z serwisem www.wizerunek.com zintegrowane zostały strony agencji goodrelations i firmy net4biz. „Uruchamiamy również forum dyskusyjne, w ramach którego funkcjonować będzie zarówno forum otwarte, jak i osobne, zamknięte, przeznaczone tylko dla praktyków z agencji PR”, dodaje Kaflik. Obie firmy wspólnie przygotowały zawartość merytoryczną serwisu, a za stronę techniczną odpowiada net4biz.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.