Bezpłatny serwis poświęcony public relations, reklamie, marketingowi, internetowi i dziennikarstwu wizerunek.com udostępniły wspólnie agencja PR goodrelations i firma internetowa net4biz. „Chcemy, by nasz serwis pomagał studentom w zdobywaniu wiedzy, a jednocześnie, aby nasi potencjalni klienci mogli poznać nas z najlepszej strony”, mówi Agnieszka Kaflik, dyrektor wykonawczy goodrelations.
W serwisie znalazły się podzielone na kategorie tematyczne artykuły, katalog www, zabawa testowa oraz unikalna baza ponad 3.200 sloganów reklamowych. Oprócz tego uruchomiony został dział „Kto pyta, nie błądzi”, pozwalający studentom bezpłatnie zadawać pytania konsultantom z Goodrelations. Z serwisem www.wizerunek.com zintegrowane zostały strony agencji goodrelations i firmy net4biz. „Uruchamiamy również forum dyskusyjne, w ramach którego funkcjonować będzie zarówno forum otwarte, jak i osobne, zamknięte, przeznaczone tylko dla praktyków z agencji PR”, dodaje Kaflik. Obie firmy wspólnie przygotowały zawartość merytoryczną serwisu, a za stronę techniczną odpowiada net4biz.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.