K2 Internet prowadzi kampanię promocyjno-sprzedażową kart kredytowych BPH PBK – trzeciego pod względem aktywów banku w Polsce.
Promocja i sprzedaż kart kredytowych to kolejny projekt realizowany wspólnie przez Bank Przemysłowo-Handlowy PBK oraz K2 Internet. Jego głównym elementem jest samodzielny, produktowy serwis internetowy kartykredytowe.pl.
Użytkownicy serwisu mogą zapoznać się z szerokim wachlarzem oferowanych przez BPH PBK kart kredytowych, a mechanizmy analizy potrzeb i możliwości finansowych pozwalają wybrać najlepszą dla siebie kartę kredytową i bezpośrednio na stronie złożyć wniosek o jej wydanie. Serwis ułatwia również spotkania z doradcą kredytowym, kontakt e-mailowy i telefoniczny.
Przyjęta przez K2 Internet strategia promocji serwisu obejmuje aż 90 miejsc w sieci. Nowy kanał dystrybucji został zintegrowany z call centre Banku, a także obsługą klientów w oddziałach. Dodatkowym czynnikiem podnoszącym konkurencyjność oferty jest specjalna promocja cenowa związana z brakiem opłaty za wydanie pierwszej karty kredytowej w przypadku zamówienia jej on-line (obowiązuje do końca lipca).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.