Agencja Tolu Trango Tower (TTT) stworzyła nowy layout sklepu Vivid.pl. Obecnie sklep Vivid.pl ma uporządkowany układ poszczególnych działów, zwiększoną czytelność stron i zupełnie nową, lżejszą kolorystykę.
– W tym tygodniu sklep internetowy Vivid.pl zmienił szatę graficzną. Podążając za nowymi trendami w e-commerce i uwagami naszych klientów staraliśmy się, aby nowa wersja naszego serwisu była bardziej przejrzysta, czytelna i przyjazna dla internautów. Poprawiliśmy nawigacje na stronach tak, aby klient łatwiej i szybciej mógł odnaleźć szukany produkt, co przy bazie produktów przekraczającej 150 000 pozycji nie było łatwym zadaniem. Duże znaczenie przy wyborze firmy, wykonującej zmiany miał czas realizacji projektu. Agencja Tolu Trango Tower (TTT) wykonała całą pracę w ciągu 15 dni i co więcej, zmiana layoutu nie spowodowała ani na chwilę, wstrzymania pracy serwisu – powiedział Grzegorz Bielecki, prezes zarządu Vivid.pl S.A.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze zmian wprowadzonych na stronach serwisu Vivid.pl, zaznaczam jednak, że jest to zaledwie pierwszy etap przemian w firmie zaplanowanych na ten rok. Na odświeżonych stronach już wkrótce pojawią się nowe funkcjonalności, dzięki którym zakupy w naszym sklepie staną się jeszcze łatwiejsze i bardziej przyjazne – dodał Bielecki.
– Cieszymy się ze współpracy z Vivid.pl, serwis ten jest drugim w kolejności najlepiej prosperującym przedsięwzięciem e-commerce w Polsce, wśród sklepów internetowych sprzedających muzykę, filmy, książki oraz elektronikę. Jestem przekonany, że odświeżenie wizerunku sklepu, właściwie dobrana kolorystyka i bardziej czytelna prezentacja produktów zwiększą sprzedaż Vivid.pl – powiedział Tomasz Łukaszczyk, prezes TTT.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.