Nowy system linków sponsorowanych

W połowie lutego została uruchomiona nowa sieć reklamowa AdLine.pl, umożliwiająca w łatwy i tani sposób zareklamowanie firmy w internecie. Serwis jest adresowany do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw a specyfiką sieci jest fakt iż udostępnia ona jedynie reklamę tekstową w postaci linków sponsorowanych.

Reklamodawca sam decyduje jaką treść będzie miał jego link oraz na której witrynie i jak długo ma być wyświetlany. Klienci AdLine.pl, co jest dodatkowym odróżnieniem od innych sieci reklamowych, zakupują linki płacąc za dzień emisji linku na danej witrynie a nie za ilość wyświetleń lub ilość przekierowań. Takie rozwiązanie umożliwia łatwe planowanie kampanii jak również upraszcza sam proces zakupu linków.

Dla wszystkich właścicieli witryn współpraca z AdLine.pl oznacza dodatkowe przychody podnoszące rentowność ich serwisów. Witryny same decydują o cenie jaką potencjalny reklamodawca musi zapłacić aby umieścić swój link na stronach ich serwisu.

W chwili obecnej w ramach testów zarówno reklamodawcy jak i właściciele serwisów mają możliwość, bez zobowiązań i dodatkowych kosztów, sprawdzić pełną funkcjonalność nowej sieci reklamowej AdLine.pl.

http://www.adline.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top