Google zaprezentowała nowy widok swojej usługi pocztowej. Ma być bardziej przejrzyście i funkcjonalnie. Czy zmiany spodobają się użytkownikom Gmaila?
Nowy interfejs Gmaila koncentruje się wokół prostoty i użyteczności. Poprawiono między innymi opcje wyszukiwania, nawigacji i widok wątków wiadomości. Ciekawą opcją jest możliwość dostosowania gęstości wyświetlania wiadomości – dostępne są widoki wygodny z największymi odstępami pomiędzy wiadomościami, zwarty i kompaktowy. Zaktualizowano również dostępne dla klienta motywy graficzne.
Odświeżony widok Gmaila
Ulepszone wyszukiwanie
Nowy widok wątków
Użytkownicy Gmaila mogą korzystać już z zaprezentowanych zmian – należy w tym celu kliknąć link „Przełącz się na nowy wygląd”, znajdujący się w dolnej sekcji ekranu. Wkrótce stać się ma on domyślny dla wszystkich użytkowników.
Przypomnijmy, że już w lipcu Google wprowadziła testową wersję nowego Gmaila. Użytkownicy mogli podejrzeć nadchodzące nowości aktywując z menu Motywów dwa z nich – Podgląd lub Podgląd (zwarty). W tym samym miesiącu Microsoft pokazał żartobliwy film, który krytykował skanowanie treści korespondencji w celu wyświetlania targetowanych reklam.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.