Grupa Kolastyna uruchomiła nowe serwisy internetowe dwóch głównych marek: Laboratorium Kolastyna oraz Miraculum. Na stronach można znaleźć nie tylko informacje o aktualnych promocjach czy szczegółowe prezentacje kosmetyków oferowanych pod tymi markami, ale również wiele profesjonalnych porad na temat pielęgnacji, opracowanych przez kosmetologów i dermatologów.
Strony oddają wyrazisty i zróżnicowany charakter marek należących do Grupy. Strona www.kolastyna.pl jest spójna z nową strategią komunikacyjną ukazującą Laboratorium Kolastyna jako markę dynamiczną, nowoczesną i interaktywną. Pod tą marką sprzedawane są bowiem głównie kosmetyki pielęgnacyjne i słoneczne skierowane do klientek młodych, preferujących aktywny styl życia.
„Nowy wizerunek Kolastyny w sieci oparty jest na prostej i funkcjonalnej grafice. Łatwa nawigacja to tylko jeden z atutów serwisu. Dodatkową atrakcją dla odwiedzających jest możliwość skorzystania z profesjonalnych porad dotyczących zdrowia i urody. Liczymy, że nowe serwisy – podobnie jak nasze produkty – spotkają się z dużym zainteresowaniem obecnych i przyszłych klientów ” – powiedziała Anna Mamczur, dyrektor ds. promocji i PR Grupy Kolastyna.
Stronę www.miraculum.pl charakteryzuje elegancki, tradycyjny design. Pod marką tą promowane są kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała oraz perfumy adresowane do kobiet i mężczyzn po 35. roku życia, poszukujących preparatów o sprawdzonej jakości, eleganckim opakowaniu i potwierdzonej skuteczności.
www.kolastyna.pl
www.miraculum.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.