Nowy wizerunek marek Grupy Kolastyna w sieci

Grupa Kolastyna uruchomiła nowe serwisy internetowe dwóch głównych marek: Laboratorium Kolastyna oraz Miraculum. Na stronach można znaleźć nie tylko informacje o aktualnych promocjach czy szczegółowe prezentacje kosmetyków oferowanych pod tymi markami, ale również wiele profesjonalnych porad na temat pielęgnacji, opracowanych przez kosmetologów i dermatologów.
Strony oddają wyrazisty i zróżnicowany charakter marek należących do Grupy. Strona www.kolastyna.pl jest spójna z nową strategią komunikacyjną ukazującą Laboratorium Kolastyna jako markę dynamiczną, nowoczesną i interaktywną. Pod tą marką sprzedawane są bowiem głównie kosmetyki pielęgnacyjne i słoneczne skierowane do klientek młodych, preferujących aktywny styl życia.
„Nowy wizerunek Kolastyny w sieci oparty jest na prostej i funkcjonalnej grafice. Łatwa nawigacja to tylko jeden z atutów serwisu. Dodatkową atrakcją dla odwiedzających jest możliwość skorzystania z profesjonalnych porad dotyczących zdrowia i urody. Liczymy, że nowe serwisy – podobnie jak nasze produkty – spotkają się z dużym zainteresowaniem obecnych i przyszłych klientów ” – powiedziała Anna Mamczur, dyrektor ds. promocji i PR Grupy Kolastyna.

Stronę www.miraculum.pl charakteryzuje elegancki, tradycyjny design. Pod marką tą promowane są kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała oraz perfumy adresowane do kobiet i mężczyzn po 35. roku życia, poszukujących preparatów o sprawdzonej jakości, eleganckim opakowaniu i potwierdzonej skuteczności.

www.kolastyna.pl
www.miraculum.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top