World of Warcraft Cataclysm, najnowszy dodatek do popularnej gry firmy Blizzard pobił kolejny rekord. W pierwszym miesiącu sprzedano 4,7 mln sztuk gry, która jest najszybciej sprzedającym się tytułem na PC w historii.
Swoją premierę WoW Cataclysm miał 7 grudnia i w ciągu pierwszych 24 godzin zakupiło go aż 3,3 mln graczy na całym świecie. Równie rekordowy okazał się pierwszy miesiąc – firma Blizzard poinformowała, że nabywców znalazło 4,7 mln sztuk gry. Dzięki takim wynikom Cataclysm jest najszybciej sprzedającą się grą na PC w historii. Poprzedni rekord należał do… wcześniejszej części gry (WoW Wrath of the Lich King).
W World of Warcraft gra obecnie ponad 12 mln osób na całym świecie. Płatni subskrybenci z całego świata licznie zdecydowali się na zakup rozszerzenia do swojej ulubionej gry.
Stworzyliśmy tysiące nowych questów, wprowadziliśmy całkowicie nowe tereny oraz mocno zmodyfikowaliśmy świat gry World of Warcraft. To nasze najambitniejsze i największe jak dotąd rozszerzenie – powiedział Mike Morhaime, szef Blizzard Entertainment.
Choć 12 mln graczy to zdecydowanie mniej niż ponad 80 mln, które miesiąc po premierze ma społecznościowa gra CityVille to płatna rozrywka firmy Blizzard pozostaje jednym z najważniejszych fenomenów kulturowych początku XXI wieku.
http://www.youtube.com/watch?v=llMIDqFbsnE
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.