The New York Times Company sprzedaje serwis About.com grupie IAC za 300 mln dolarów.
Grupa The New York Times Company ogłosiła w informacji prasowej, że podjęła decyzję o zawarciu umowy ze spółką IAC. Dotyczy ona sprzedaży witryn About.com, ConsumerSearch.com i CalorieCount.com. Transakcja ma opiewać na 300 mln dolarów w gotówce. W ciągu najbliższych kilku tygodni mają zostać sfinalizowane wszystkie jej punkty. The New York Times zapowiada, że wykorzysta uzyskane w ten sposób środki na ogólne cele korporacyjne i rozwojowe.
Od momentu przejęcia strony About.com, czyli od 2005 roku, była ona dla New York Times Company silnym czynnikiem wzrostu.
Jej sprzedaż jednak pozwoli spółce Times na skupienie się na rozwoju i wzrostu naszych marek podstawowych na rynku lokalnym, krajowym i na skalę światową – powiedział Arthur Sulzberger Jr, przewodniczący New York Times Company.
W 2005 roku New York Times Company kupiło witrynę About.com za 410 mln dolarów. Miała ona być przeciwwagą dla The New York Times w modelu biznesowym i w samej swej idei funkcjonowania. About.com jest nakierowane na generowanie wysokiego ruchu i sprzedaż reklam. Obecnie, witryna ta jest plasowana pod względem ruchu na 37. miejscu w Stanach Zjednoczonych oraz na 80. miejscu na świecie. Maleje jednak zainteresowanie internautów tą stroną, co potwierdza spadek w ostatnim kwartale przychodów reklamowych o niemal 9 proc., do poziomu 25 mln dolarów. Koszty operacyjne wzrosły o około 15 proc. do 15,2 mln dolarów, a strata operacyjna strony wyniosła 187 mln dolarów. New York Times Company w swoich wynikach kwartalnych z lipca tego roku szacowało wartość About.com na 195 mln dolarów.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.