8 października 2007 r. ASTER, dostawca trzech usług telekomunikacyjnych: telewizji, internetu i telefonu rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem: „O niebo szybszy internet! Dla każdego, już od dziś”. Kampania potrwa do 31 października br.
Celem kampanii jest poinformowanie o istotnej zmianie parametrów w ofercie internetowej ASTER, ze szczególnym podkreśleniem zwiększenia prędkości. W najczęściej wybieranym przez klientów ASTER pakiecie TwójDom transfer powiększono do 6 Mb na sekundę.
Kampania skierowana jest do młodych i aktywnych mieszkańców Warszawy.
Motywem wiodącym w kampanii jest samolot, niebo i chmury, a związane z nim hasło: „O niebo szybszy internet! Dla każdego, już od dziś” podkreśla przyśpieszenie i swobodę jaką daje prędkość.
Kampania potrwa od 8 do 31 października 2007 r. Podstawowym medium jest internet, a formy reklamowe tj. toplayery i bannery będzie można zobaczyć na głównych portalach: Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, TVN24.pl, Gazeta.pl oraz na wybranych portalach tematycznych.
Jednocześnie prowadzone będą niestandardowe działania w największych warszawskich kinach, m.in. naklejki na zagłówkach foteli, dystrybucja limitowanej serii czekoladek ASTER „Niebo w gębie” oraz ulotek w kształcie samolotów.
www.aster.pl
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.