Lipcowy raport PRoto o wizerunku branży PR w mediach przyniósł rekordową liczbę publikacji o PR – 80 materiałów. Przekazy zdominował temat promocji Polski za granicą. Liczne komentarze wzbudziła także ustawa lobbingowa przyjęta przez Senat bez poprawek.
Lipcowe badanie przekazów o branży PR objęło 80 materiałów; 16 z nich dotyczyło informacji o promocji Polski – temat ten okazał się równie atrakcyjny, jak propagowanie narzędzi doskonalących warsztat PR-owców. Większość przekazów o branży PR miała neutralny wydźwięk – 83%. Tylko 1% stanowiły materiały negatywne, a 16% – pozytywne.
Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (53% tekstów) oraz poświęcone tematyce biznesowej (21%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR na pierwszym miejscu znajduje się Gazeta Wyborcza, która opublikowała 8 artykułów związanych z PR. W lipcu odnotowano 19 pojedynczych publikacji. 14 informacji o tematyce public relations pochodzi ze stacji telewizyjnych, a tylko 1 ze stacji radiowej.
W badaniu publikacji cytujących lub wzmiankujących osoby i firmy w kontekście PR uwzględniono 56 przekazów. Nieprzypadkowo wśród osób najczęściej wzmiankowanych w kontekście PR znajduje się Andrzej Kozłowski z Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Marta Nowicka z agencji First PR, która wypowiadała się na temat promocji Polski. Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR firm, organizacji i instytucji dziewięć razy cytowano właśnie Polską Organizację Turystyczną. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce zajęła agencja First PR.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.