Lipcowy raport PRoto o wizerunku branży PR w mediach przyniósł rekordową liczbę publikacji o PR – 80 materiałów. Przekazy zdominował temat promocji Polski za granicą. Liczne komentarze wzbudziła także ustawa lobbingowa przyjęta przez Senat bez poprawek.
Lipcowe badanie przekazów o branży PR objęło 80 materiałów; 16 z nich dotyczyło informacji o promocji Polski – temat ten okazał się równie atrakcyjny, jak propagowanie narzędzi doskonalących warsztat PR-owców. Większość przekazów o branży PR miała neutralny wydźwięk – 83%. Tylko 1% stanowiły materiały negatywne, a 16% – pozytywne.
Najwięcej informacji o PR publikowały media o profilu informacyjnym (53% tekstów) oraz poświęcone tematyce biznesowej (21%). Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR na pierwszym miejscu znajduje się Gazeta Wyborcza, która opublikowała 8 artykułów związanych z PR. W lipcu odnotowano 19 pojedynczych publikacji. 14 informacji o tematyce public relations pochodzi ze stacji telewizyjnych, a tylko 1 ze stacji radiowej.
W badaniu publikacji cytujących lub wzmiankujących osoby i firmy w kontekście PR uwzględniono 56 przekazów. Nieprzypadkowo wśród osób najczęściej wzmiankowanych w kontekście PR znajduje się Andrzej Kozłowski z Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Marta Nowicka z agencji First PR, która wypowiadała się na temat promocji Polski. Wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR firm, organizacji i instytucji dziewięć razy cytowano właśnie Polską Organizację Turystyczną. Natomiast w przypadku agencji PR, pierwsze miejsce zajęła agencja First PR.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
- Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentówW trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ...
- Shoper publikuje raport: 31% rocznej sprzedaży w czwartym kwartaleShoper opublikował nowy raport, który ma na celu wsparcie właścicieli e-sklepów w przygotowaniach do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. ...
- InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatnościInPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.