Makro Cash And Carry Polska S.A. uruchomiło w ramach swojej strony internetowej interaktywny mechanizm prezentacji Oferty Makro – wydawanych co dwa tygodnie katalogów promocyjnych.
Interaktywna Oferta Makro powstała jako alternatywny kanał dystrybucji katalogów Makro, uzupełniający stosowane dotychczas tradycyjne metody dotarcia do Klientów.
Oprogramowanie Oferty Makro zostało opracowane przez zespół projektowy złożony ze specjalistów firmy technologicznej DMH Business Solutions i agencji interaktywnej Pro-Creation. Aby zbliżyć interaktywną Ofertę Makro do jej papierowego odpowiednika, zastosowano w niej nowatorski mechanizm symulujący proces ręcznego przewracania stron.
Sposób korzystania z Oferty Makro jest monitorowany i analizowany przez specjalistyczny system trackingowy zaprojektowany przez DMH Business Solutions. Wykorzystanie danych z systemu pozwala pracownikom Makro na bieżące kontrolowanie funkcjonowania interaktywnej Oferty Makro oraz na optymalne planowanie rozbudowy całego rozwiązania.
Wdrożone w Polsce rozwiązanie jest najnowocześniejszym i najbardziej rozbudowanym systemem tego typu funkcjonującym w całej METRO Group.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.