Oferta Makro dostępna online

Opublikowano: 11 czerwca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Makro Cash And Carry Polska S.A. uruchomiło w ramach swojej strony internetowej interaktywny mechanizm prezentacji Oferty Makro – wydawanych co dwa tygodnie katalogów promocyjnych.

Interaktywna Oferta Makro powstała jako alternatywny kanał dystrybucji katalogów Makro, uzupełniający stosowane dotychczas tradycyjne metody dotarcia do Klientów.

Oprogramowanie Oferty Makro zostało opracowane przez zespół projektowy złożony ze specjalistów firmy technologicznej DMH Business Solutions i agencji interaktywnej Pro-Creation. Aby zbliżyć interaktywną Ofertę Makro do jej papierowego odpowiednika, zastosowano w niej nowatorski mechanizm symulujący proces ręcznego przewracania stron.

Sposób korzystania z Oferty Makro jest monitorowany i analizowany przez specjalistyczny system trackingowy zaprojektowany przez DMH Business Solutions. Wykorzystanie danych z systemu pozwala pracownikom Makro na bieżące kontrolowanie funkcjonowania interaktywnej Oferty Makro oraz na optymalne planowanie rozbudowy całego rozwiązania.

Wdrożone w Polsce rozwiązanie jest najnowocześniejszym i najbardziej rozbudowanym systemem tego typu funkcjonującym w całej METRO Group.

http://www.metro.pl

Sylwester KozakOferta Makro dostępna online

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.