Oferta reklamowa Przeglądu Sportowego i SPORTU

Opublikowano: 7 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

W związku z przejęciem przez Axel Springer Polska dziennika SPORT, Biuro Reklamy Prasy Codziennej przygotowuje nową ofertę reklamową dla swoich klientów.
W nowym cenniku będzie oferowana wspólna powierzchnia reklamowa w Przeglądzie Sportowym i SPORCIE, a cena reklam sprzedawanych jednocześnie w obu tytułach będzie atrakcyjniejsza od ceny, jaką reklamodawcy musieliby zapłacić kupując reklamę w obu tytułach oddzielnie.

Wspólna oferta reklamowa w Przeglądzie Sportowym i SPORCIE zwiększa zasięg dotarcia reklamy, czyniąc ją bardziej efektywną dla reklamodawców.

Średnia sprzedaż Przeglądu Sportowego, wynosi 67 625 egzemplarzy*, a dziennika SPORT – 10 514 egzemplarzy.* Oba tytuły stanowią segment sportowej prasy codziennej Axel Springer Polska.

* wg ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem, I – XII 2007r.

Hanna LaskowskaOferta reklamowa Przeglądu Sportowego i SPORTU

Podziel się!

O autorze

hania