„Drzwi Classen. Jesteśmy otwarci na Twoje wnętrze” – to hasło wizerunkowej kampanii firmy Classen-Pol S.A., producenta drzwi wewnętrznych. Z początkiem kwietnia ruszyła ogólnopolska kampania ATL promująca drzwi marki Classen. Media, jakie zostały wykorzystane w kampanii, to przede wszystkim telewizja, outdoor i prasa branżowa.
Kampania reklamowa firmy Classen ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz umocnienie jej wizerunku w segmencie drzwi wewnątrzlokalowych.
Kampania została zaplanowana tak, aby efektywnie dotrzeć do grupy docelowej, którą stanowią klienci ceniący wysoką jakość produktu oraz nowoczesny i niepowtarzalny design. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Ad Creative, a produkcją spotu telewizyjnego zajęła się krakowska agencja Red IT. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House.
Kampania potrwa do końca kwietnia. Spoty telewizyjne emitowane będą m.in. w TVP1 i TVP2, w TVNie i TV4 oraz w kilku innych stacjach. Jeśli chodzi o outdoor, to reklamodawca wybrał klasyczne nośniki typu billboard. Reklama firmy Classen będzie widoczna na billboardach w 41 najważniejszych polskich miastach.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.