Ogólnopolska kampania reklamowa Classen

Opublikowano: 7 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

„Drzwi Classen. Jesteśmy otwarci na Twoje wnętrze” – to hasło wizerunkowej kampanii firmy Classen-Pol S.A., producenta drzwi wewnętrznych. Z początkiem kwietnia ruszyła ogólnopolska kampania ATL promująca drzwi marki Classen. Media, jakie zostały wykorzystane w kampanii, to przede wszystkim telewizja, outdoor i prasa branżowa.
Kampania reklamowa firmy Classen ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz umocnienie jej wizerunku w segmencie drzwi wewnątrzlokalowych.

Kampania została zaplanowana tak, aby efektywnie dotrzeć do grupy docelowej, którą stanowią klienci ceniący wysoką jakość produktu oraz nowoczesny i niepowtarzalny design. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Ad Creative, a produkcją spotu telewizyjnego zajęła się krakowska agencja Red IT. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House.

Ogólnopolska kampania reklamowa Classen 1

Kampania potrwa do końca kwietnia. Spoty telewizyjne emitowane będą m.in. w TVP1 i TVP2, w TVNie i TV4 oraz w kilku innych stacjach. Jeśli chodzi o outdoor, to reklamodawca wybrał klasyczne nośniki typu billboard. Reklama firmy Classen będzie widoczna na billboardach w 41 najważniejszych polskich miastach. 

Hanna LaskowskaOgólnopolska kampania reklamowa Classen

Podziel się!

O autorze

hania