BizTech Konsulting SA zakończył wdrażanie systemu Microsoft Business Solutions CRM na potrzeby funkcjonowania portalu Onet.pl.
BizTech dostarczył 60 licencji MBS CRM, z których będą korzystali pracownicy działu handlowego, marketingu oraz kierownictwa w regionalnych biurach największego polskiego portalu, zarówno w centrali, jak i oddziałach regionalnych. Jest to, jak dotąd, największe wdrożenie systemu MBS CRM
w Polsce, poza siecią partnerów handlowych Microsoftu.
Koncepcję, instalację i konfigurację systemu przygotował BizTech, dokonując, wspólnie ze specjalistami z Onet.pl migracji danych z poprzednio używanych baz. Całość projektu zrealizowano w zaledwie 1,5 miesiąca.
Zbigniew Pieńkowski, dyrektor ds. Outsourcingu i Akwizycji, kierownik projektu ze strony Onet.pl: 'Dynamiczny rozwój Onet.pl, poszerzanie bazy użytkowników i klientów oraz rozszerzenie zakresu oferowanych produktów i usług spowodował zainteresowanie nowymi, efektywnymi narzędziami zapewniającymi sprawną agregację i wymianę informacji. Niezbędna stała się budowa centralnego repozytorium danych oraz implementacja systemu umożliwiającego szybki i intuicyjny dostęp oraz aktualizację danych. Jesteśmy zadowoleni z systemu opracowanego przez BizTech. Pełne korzyści zostaną osiągnięte z chwilą, gdy CRM w pełni zintegruje się z wewnętrznymi systemami portalu.’
Marek Mochocki, kierownik zespołu BizTech, realizującego wdrożenie: 'Onet.pl bardzo precyzyjnie określił procesy biznesowe, jakie wspomagać ma nowy system, równie precyzyjnie definiując korzyści, jakich spodziewa się z implementacji systemu. Umożliwiło to szybkie przygotowanie koncepcji systemu opartego na MBS CRM oraz wdrożenie go w rekordowym czasie 1,5 miesiąca – i to wraz z przeszkoleniem szkoleniowców – mentorów.’
W wyniku analizy szczegółowej, BizTech wspólnie z Microsoftem zaproponował rozwiązanie, oparte na systemie MBS CRM 1.2 z licencjami umożliwiającymi jednoczesną pracę 100 użytkowników. System CRM współpracuje ze środowiskiem Active Directory (Windows 2000), bazą danych Microsoft SQL 2000, Microsoft Exchange wraz z programem pocztowym Outlook i modułem Sales for Outlook.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.