Od stycznia 2016 wszystkie serwisy z grami online w Grupie Onet-RASP będą obsługiwane przez jedno, wspólne centrum operacji. Celem ma być maksymalizacja dochodu związanego z przychodami z gier.
Biznes związany z grami online opartymi o model „free to play” notuje coroczne wzrosty przychodu i liczby aktywnych graczy.
Naszym celem jest jak najszersze rozpowszechnienie gier poprzez dystrybucje wewnątrz serwisów Grupy i poza nimi oraz przyjęcie roli wydawcy wybranych gier mobilnych i online na polskim rynku. Scentralizowanie biznesu pozwoli nam wykorzystać przewagę jaką daje Grupa – powiedziała Patrycja Rodzińska-Szary, szef działu monetyzacji produktów w Grupie Onet.pl, odpowiedzialna za biznes gamingowy w Grupie Onet-RASP.
Grupa Onet-RASP posiada w swoim portfolio serwisy z grami przeglądarkowymi dostępne na gryonline.onet.pl oraz na komputerswiat.pl, serwis z grami społecznościowymi w serwisie nk.pl, czeski serwis z grami hry.blesk.cz oraz serwis z grami mobilnymi m.onet.pl/zagraj. W ostatnich dniach Grupa Onet-RASP uruchomiła serwis z grami sportowymi „W przerwie” na potrzeby serwisów o tematyce sportowej eurosport.onet.pl i Przeglądu Sportowego. Podobną inicjatywą było uruchomienie serwisu z grami online dla portalu fakt24.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.