Od stycznia 2016 wszystkie serwisy z grami online w Grupie Onet-RASP będą obsługiwane przez jedno, wspólne centrum operacji. Celem ma być maksymalizacja dochodu związanego z przychodami z gier.
Biznes związany z grami online opartymi o model „free to play” notuje coroczne wzrosty przychodu i liczby aktywnych graczy.
Naszym celem jest jak najszersze rozpowszechnienie gier poprzez dystrybucje wewnątrz serwisów Grupy i poza nimi oraz przyjęcie roli wydawcy wybranych gier mobilnych i online na polskim rynku. Scentralizowanie biznesu pozwoli nam wykorzystać przewagę jaką daje Grupa – powiedziała Patrycja Rodzińska-Szary, szef działu monetyzacji produktów w Grupie Onet.pl, odpowiedzialna za biznes gamingowy w Grupie Onet-RASP.
Grupa Onet-RASP posiada w swoim portfolio serwisy z grami przeglądarkowymi dostępne na gryonline.onet.pl oraz na komputerswiat.pl, serwis z grami społecznościowymi w serwisie nk.pl, czeski serwis z grami hry.blesk.cz oraz serwis z grami mobilnymi m.onet.pl/zagraj. W ostatnich dniach Grupa Onet-RASP uruchomiła serwis z grami sportowymi „W przerwie” na potrzeby serwisów o tematyce sportowej eurosport.onet.pl i Przeglądu Sportowego. Podobną inicjatywą było uruchomienie serwisu z grami online dla portalu fakt24.pl.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.