Od stycznia 2016 wszystkie serwisy z grami online w Grupie Onet-RASP będą obsługiwane przez jedno, wspólne centrum operacji. Celem ma być maksymalizacja dochodu związanego z przychodami z gier.
Biznes związany z grami online opartymi o model „free to play” notuje coroczne wzrosty przychodu i liczby aktywnych graczy.
Naszym celem jest jak najszersze rozpowszechnienie gier poprzez dystrybucje wewnątrz serwisów Grupy i poza nimi oraz przyjęcie roli wydawcy wybranych gier mobilnych i online na polskim rynku. Scentralizowanie biznesu pozwoli nam wykorzystać przewagę jaką daje Grupa – powiedziała Patrycja Rodzińska-Szary, szef działu monetyzacji produktów w Grupie Onet.pl, odpowiedzialna za biznes gamingowy w Grupie Onet-RASP.
Grupa Onet-RASP posiada w swoim portfolio serwisy z grami przeglądarkowymi dostępne na gryonline.onet.pl oraz na komputerswiat.pl, serwis z grami społecznościowymi w serwisie nk.pl, czeski serwis z grami hry.blesk.cz oraz serwis z grami mobilnymi m.onet.pl/zagraj. W ostatnich dniach Grupa Onet-RASP uruchomiła serwis z grami sportowymi „W przerwie” na potrzeby serwisów o tematyce sportowej eurosport.onet.pl i Przeglądu Sportowego. Podobną inicjatywą było uruchomienie serwisu z grami online dla portalu fakt24.pl.
Wpisy promowane
- Przewaga Biura Rachunkowego Online nad Stacjonarnym Biurem RachunkowymW dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na korzystanie z usług biur ...
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.