Grupa Onet.pl awansowała o dwie pozycje i zajęła wysokie czwarte miejsce w wizerunkowym Rankingu Image Profile.
Ranking przeprowadzony został przez Centrum Badań Marketingowych Indicato na zlecenie Manager Magazine. Badanie Image Profile cieszy się w Niemczech ponad 20-letnią tradycją, w Polsce przeprowadzone zostało po raz trzeci.
Weryfikacji poddano jakość produkcji lub usług, zdolność do innowacji, podejście do klienta, dynamikę wzrostu oraz reklamę i PR. Analizę przeprowadzono wśród przedstawicieli kadry zarządzającej – dyrektorów generalnych, wiceprezesów i prezesów średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Celem rankingu było wyróżnienie marek wizerunkowo najlepszych we wszystkich kategoriach.
Onet doceniono m.in. za dynamikę w poszerzaniu treści, uatrakcyjnianie popularnych serwisów tematycznych (hit roku lokalizator internetowy Zumi oraz serwis randkowy Sympatia), wprowadzanie niestandardowych form reklamy (targetowanie behawioralne), rozwój form video (miesięcznie klipy w Onet.tv oglądane ponad sto milionów razy). Portal wyróżniono także za innowacyjność – jako pierwszy w polskiej sieci wprowadził „lekką” wersję serwisu dla telefonów komórkowych, teraz opracował specjalną wersję
dla iPhona.
Publikacja rankingu w listopadowym wydaniu Manager Magazine.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.