Grupa Onet.pl podpisała z wytwórniami muzycznymi pierwsze w Polsce oficjalne porozumienia w zakresie udostępniania teledysków w Internecie. Docelowo będzie ich kilkanaście tysięcy.
W serwisach muzycznych Onetu powstanie największa wśród polskich portali baza legalnych teledysków pochodzacych z Universal Music Polska, EMI Music Poland oraz Magic Records. Teledyski są już dostępne w specjalnym kanale muzycznym w bibliotece materiałów wideo – Onet.tv. W ramach współpracy z wytwórniami internauci znajdą na Onecie nawet kilkanaście tysięcy wysokiej jakości teledysków, w tym również trudno dostępne archiwalne klipy oraz wszystkie najnowsze produkcje. Obecnie na kanale muzycznym w Onet.tv jest już dostępnych ok. 5 tysięcy teledysków. Kolejne będą dodawane w miarę postępów w cyfryzacji archiwów wytwórni.
W ramach porozumienia z wytwórniami Onet otrzymał również pierwszeństwo w relacjonowaniu ważnych wydarzeń muzycznych. Wytwórnie muzyczne podejmą działania zmierzające do wycofania wszystkich wideoklipów prezentowanych bez umów w polskiej sieci.
Rok 2010 w polskim Internecie będzie naszym zdaniem przełomowy, jeśli chodzi o wysokiej jakości treści wideo. Wspólnie z największymi wytwórniami, jako pierwszy portal w polskim Internecie, oferujemy naszym użytkownikom unikalny i całkowicie legalny kontent muzyczny w takiej ilości. Rozwijanie kompetencji w dziedzinie wideo w Internecie, to element budowania długoterminowej przewagi konkurencyjnej Grupy Onet.pl. – mówi Maciej Żak, członek zarządu Grupy Onet.pl odpowiadający za departament Portalu.
Jestem przekonany, że oferta muzyczna Onetu zadowoli nawet najbardziej wybrednych pasjonatów i wszystkich fanów. Docelowo, po zakończeniu procesu cyfryzacji archiwów wytwórni oraz przygotowaniu plików odpowiedniej jakości, w ręce internautów trafi olbrzymi zbiór teledysków. Na bieżąco na Onecie będą pojawiać się najnowsze produkcje. – komentuje Jarosław Grabowski, dyrektor Portalu.
Prezentujemy naszym użytkownikom wyłącznie wysokiej jakości treści, i co ważne, całkowicie legalne. Dla naszych partnerów, wytwórni muzycznych, istotne było, aby ich oferta dotarła do jak największej grupy internautów. Onet, jako najpopularniejszy portal w Polsce, jest najlepszym partnerem w skutecznej realizacji takiej strategii. – mówi Sabina Lipska, dyrektor ds. zakupu treści w Grupie Onet.pl.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.