Onet wybrał rozwiązanie ADTECH IQ jako kompleksową platformę do zarządzania kampaniami reklamowymi.
Jako główne korzyści z wdrożenia Onet wskazuje pełne wsparcie dla kampanii wideo, mobile i rich media oraz udoskonalenie raportowania realizacji kampanii.
Ostateczny wybór został podyktowany wysoką jakością oferowanych przez platformę rozwiązań oraz pozycją nowego dostawcy na globalnym rynku, który będąc częścią Grupy AOL, jest jednym z wiodących na świecie – komentuje Rafał Zarzycki, dyrektor pionu produktu reklamowego w Grupie Onet.
Wdrożona w Onecie platforma ADTECH IQ posiada certyfikaty zgodności ze standardami IAB w zakresie emisji i pomiaru reklamy display, wideo i mobile.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!