Opcom globalnie dla marki TomTailor

Opublikowano: 13 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Europejska centrala firmy Procter & Gamble zaprosiła agencję interaktywną Opcom Grupa Eskadra do współudziału w opracowaniu globalnej komunikacji reklamowej marki Tom Tailor – nie tylko w zakresie działań interaktywnych.
W listopadzie 2007 w Genewie odbyły się dwudniowe warsztaty, w których uczestniczyli przedstawiciele P&G, agencja Grey Dorland z Berlina oraz Opcom Grupa Eskadra. “Genewska centrala Procter & Gamble traktuje agencje interaktywne bardzo poważnie – zapraszane są one do burzy mózgów wraz z agencją prowadzącą markę już na pierwszym etapie tworzenia kampanii reklamowej. W ten sposób powstają rozwiązania absolutnie holistyczne, a internet nie jest traktowany jako przysłowiowe piąte koło u wozu, lecz jako bardzo istotny element marketing mixu.” – tłumaczy Dawid Szczepaniak reprezentujący Opcom w Genewie. “Bardzo brakuje nam takiego podejścia wśród polskich marketerów.”

Spośród pomysłów wygenerowanych podczas warsztatów PG wybrało do realizacji jedną z koncepcji agencji Opcom Grupa Eskadra, a następnie przekazało ją do rozwinięcia i egzekucji agencji Grey. Egzekucja części interaktywnej pozostaje po stronie Opcom.  Kampania autorstwa Grey i Opcom latem tego roku rozpocznie się od rynku niemieckiego.

Hanna LaskowskaOpcom globalnie dla marki TomTailor

Podziel się!

O autorze

hania