Z danych z lipca br. wynika, że największym zainteresowaniem użytkowników serwisu motofakty.pl cieszyły się następujące marki:
1. Opel – 11,31% zapytań,
2. Ford – 8,96%,
3. Fiat – 8,84%,
4. Volkswagen – 7,41%,
5. Renault – 6,44%.
Wśród modeli największą popularność uzyskały:
1. Opel Astra – 3,88%,
2. VW Golf – 2,69%,
3. Ford Mondeo – 2,48%,
4. Opel Vectra – 2,12%,
5. Opel Omega 2,04%.
Dane zostały zebrane na próbie ponad 120 tysięcy Internautów, którzy odwiedzili serwis Motofakty.pl w lipcu br., generując ponad 2 miliony odsłon serwisu. Zliczono zainteresowanie Internautów danymi dotyczącymi marek i modeli w zakresie informacji o cenach, danych technicznych, promocjach dealerów, testów ekspertów itp.
„Cieszy nas dominacja w pierwszej piątce aut z segmentu D i E. Pokazuje to jakość użytkowników naszego serwisu. Jak widać, jest on odwiedzany przede wszystkim przez osoby zamożne, tzw. wyższą klasę średnią” mówi Artur Cichoń, szef serwisu Motofakty.pl.
Motofakty.pl to nowy serwis, uruchomiony w maju br. dla osób zainteresowanych kupnem nowego samochodu. Cechą wyróżniającą serwis jest skupienie się na wiadomościach z rynku motoryzacyjnego, poradach dotyczących ekspolatacji samochodów, działach poświęconych zakupowi nowych aut oraz brak części poświęconej ogłoszeniom drobnym kupna-sprzedaży aut używanych. Już w trzecim miesiącu istnienia serwis stał się jednym z najbardziej popularnych vortali motoryzacyjnych w Polsce.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.