Ruszyła wersja beta platformy społecznościowej OpenIdea, nowe miejsce na mapie polskich serwisów dla profesjonalistów. Serwis adresowany jest do ludzi przedsiębiorczych i aktywnych, zainteresowanych promocją siebie, a także chcących się rozwijać.
Serwis ma tworzyć otwarte środowisko sprzyjające wymianie doświadczeń i informacji, nawiązywaniu kontaktów, zawiązywaniu współpracy. System udostępnia narzędzia charakterystyczne dla serwisów networkingowych, umożliwiające prezentację doświadczenia zawodowego i zainteresowań, dokumentowanie sukcesów, nagłaśnianie przedsięwzięć i zarządzanie siecią kontaktów. Pozwala też na budowanie przez użytkowników własnych społeczności i organizację ich życia. Oprócz grup tworzonych przez użytkowników, funkcjonuje kilkanaście grup ogólnych, obejmujących różnorakie zagadnienia, z forami dyskusyjnymi, bazą artykułów, kalendariami i press room.
Witryna daje możliwość zakładania profilu nie tylko osobistego, ale reprezentowanej firmy lub organizacji. Można tu kreować wiele profili, jeśli prowadzi się wiele działalności. Tworzy się dzięki temu miejsce zrzeszające ludzi i firmy/organizacje, z możliwością wyszukiwania ekspertów z wybranych branż, jak i dotarcia bezpośrednio do firm i osób je reprezentujących. Miejsce to wkrótce zostanie zaopatrzone w system referencji, wzajemnych powiązań, a także ofert i potrzeb. Profile indywidualne posiadają dodatkowo repozytorium plików, umożliwiające załączenie portfolio prac, wybranych realizacji lub dokumentów. Użytkownicy, wedle potrzeb, mogą ustalić swój indywidualny poziom dostępności, sprawując kontrolę nad swoją prywatnością.
OpenIdea ukierunkowana jest z jednej strony na dokumentowanie swoich dokonań, a z drugiej na nawiązywanie kontaktów i dyskusje w gronie ludzi o podobnych zainteresowaniach.
„Otwarte środowisko” ma symbolizować otwartość na inspiracje, wiedzę i kontakty. „W codziennym życiu to otwartość napędza postęp, a w sprzyjających warunkach wykluwają się znakomite pomysły i rozwiązania. Chcieliśmy to zaakcentować, bo OpenIdea to koncepcja rozwoju przez m.in. budowanie pozytywnych relacji. Myśl przewodnia powinna być jednak swobodnie interpretowana, bo chcemy, by serwis spełniał wiele zadań, wychodząc naprzeciw różnym potrzebom i oczekiwaniom.” – mówi Barbara Wirhanowicz, współwłaściciel serwisu.
„Dla nas liczy się przede wszystkim funkcjonalność i to na niej będziemy skupiać całą uwagę.” – dodaje Tomasz Czubiński, współwłaściciel i szef projektu. „Mamy ambicję sprostać oczekiwaniom użytkowników, dostarczając im maksymalną ilość narzędzi do kreatywnego działania. Zdajemy sobie sprawę, że skuteczny networking pochłania czas – chcemy ten czas zaoszczędzić, udostępniając zaplecze do łatwej i szybkiej organizacji swoich aktywności”.
Serwis aktualnie działa jako wersja rozwojowa (beta), aż do momentu osiągnięcia optymalnej funkcjonalności. Z chwilą oficjalnego startu ma zostać wzbogacony o nowe narzędzia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.