Nowo powstający serwis OpisyProduktow.pl ma stać się odpowiedzią na problemy sklepów internetowych związane z przygotowywaniem opisów produktów i ich zdjęć. Serwis ma pomagać w przekazywaniu informacji produktowych od producentów dóbr FMCG do środowisk e-commerce.
Serwis OpisyProduktow.pl będzie centralną bazą opisów i zdjęć produktów udostępnianą za darmo sklepom internetowym. Baza będzie tworzona bezpośrednio przez producentów produktów, dzięki czemu informacje mają być rzetelne, aktualne oraz estetyczne.
– W naszych rozmowach z osobami kupującymi w Internecie często słyszeliśmy narzekanie, że w e-sklepie nie można dotknąć produktu, nie można przeczytać informacji zawartych na opakowaniu – mówi Wojciech Mocarski, dyrektor zarządzający serwisem OpisyProduktow.pl – Postanowiliśmy stworzyć serwis, który poprawi jakość opisów i zdjęć, który wprowadzi w życie naszą koncepcję e-opakowania, czyli elektronicznego odpowiednika kolorowego nadruku na opakowaniu. Najpierw postawimy na istniejące technologie, czyli wysokiej jakości zdjęcia oraz opisy tak przygotowane, aby ułatwiały podjęcie decyzji zakupowej. W dłuższej perspektywie mamy nadzieję na popularyzację tzw. wideo-opisów, czyli multimedialnych prezentacji cech produktu znanych np. z Amazon Kindle – dodaje przedstawiciel serwisu OpisyProduktów.pl.
Dobrze opisany produkt zwiększa szanse sprzedaży, a dodatkowo ma również funkcję marketingową – wspomaga zapamiętywalność cech produktu.
– Chcemy zachęcić do współpracy możliwie wielu producentów, bo przecież e-commerce to bardzo efektywne medium liczące przeszło 100 milionów odsłon miesięcznie tylko w kategoriach „żywność” i „chemia”. Odsłony te w darmowy sposób prezentują produkty i mają ultra-bezpośredni wpływ na miliony decyzji zakupowych podejmowanych w danym momencie. Co istotne, informacja produktowa dociera do konsumenta w momencie, kiedy jest on otwarty na jej przyswojenie – podkreśla Wojciech Mocarski.
Już teraz działa wersja „beta” serwisu na OpisyProduktow.pl. Serwis jest projektem współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...