OpisyProduktów.pl – opisy i zdjęcia do e-sklepów

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

Nowo powstający serwis OpisyProduktow.pl ma stać się odpowiedzią na problemy sklepów internetowych związane z przygotowywaniem opisów produktów i ich zdjęć. Serwis ma pomagać w przekazywaniu informacji produktowych od producentów dóbr FMCG do środowisk e-commerce.
Serwis OpisyProduktow.pl będzie centralną bazą opisów i zdjęć produktów udostępnianą za darmo sklepom internetowym. Baza będzie tworzona bezpośrednio przez producentów produktów, dzięki czemu informacje mają być rzetelne, aktualne oraz estetyczne.

– W naszych rozmowach z osobami kupującymi w Internecie często słyszeliśmy narzekanie, że w e-sklepie nie można dotknąć produktu, nie można przeczytać informacji zawartych na opakowaniu – mówi Wojciech Mocarski, dyrektor zarządzający serwisem OpisyProduktow.pl Postanowiliśmy stworzyć serwis, który poprawi jakość opisów i zdjęć, który wprowadzi w życie naszą koncepcję e-opakowania, czyli elektronicznego odpowiednika kolorowego nadruku na opakowaniu. Najpierw postawimy na istniejące technologie, czyli wysokiej jakości zdjęcia oraz opisy tak przygotowane, aby ułatwiały podjęcie decyzji zakupowej. W dłuższej perspektywie mamy nadzieję na popularyzację tzw. wideo-opisów, czyli multimedialnych prezentacji cech produktu znanych np. z Amazon Kindle – dodaje przedstawiciel serwisu OpisyProduktów.pl.

Dobrze opisany produkt zwiększa szanse sprzedaży, a dodatkowo ma również funkcję marketingową – wspomaga zapamiętywalność cech produktu.

– Chcemy zachęcić do współpracy możliwie wielu producentów, bo przecież e-commerce to bardzo efektywne medium liczące przeszło 100 milionów odsłon miesięcznie tylko w kategoriach „żywność” i „chemia”. Odsłony te w darmowy sposób prezentują produkty i mają ultra-bezpośredni wpływ na miliony decyzji zakupowych podejmowanych w danym momencie. Co istotne, informacja produktowa dociera do konsumenta w momencie, kiedy jest on otwarty na jej przyswojenie – podkreśla Wojciech Mocarski.

Już teraz działa wersja „beta” serwisu na OpisyProduktow.pl. Serwis jest projektem współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1.

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Women TechStyle Summit 2025 (online)
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top