Nowa wizja wyrażona w zdaniu „together we can do more” jest wspierana przez globalną kampanię prowadzoną we wszystkich krajach świata, w których jest obecna marka Orange. Odzwierciedla jej pozycję – jednego ze światowych liderów komunikacji cyfrowej i lidera polskiego rynku telekomunikacyjnego.
– Czasy się zmieniają. Rozwój technologii, powstanie całkowicie nowych form komunikacji i współpracy, otworzyły przed marką Orange szansę stworzenia innowacyjnych produktów i usług, dzięki którym możemy łączyć i inspirować ludzi. Dzięki Orange łatwiej być dziś razem, wspólnie tworzyć nowe wielkie idee, realizować je i zmieniać świat. To istota nowej wizji marki Orange, ponieważ wierzę, że razem możemy osiągnąć więcej – „together we can do more” – powiedziała Grażyna Piotrowska – Oliwa, prezes PTK Centertel, operatora sieci Orange w Polsce.
Impulsem dla nowego spojrzenia na markę Orange są ogromne zmiany zachodzące we współczesnym, cyfrowym świecie. Zanikają w nim granice a dzielenie się informacjami, pomysłami i radością jest łatwe jak nigdy dotąd. To sprawia, że każdy może stać się częścią światowego społeczeństwa, współpracować, bawić się i razem osiągać więcej.
Światowa kampania nowej wizji marki wystartowała 5 lipca 2008 roku w Wielkiej Brytanii, skąd wędruje do wszystkich krajów świata, w których działa Orange. W Polsce jako pierwsi poznali ją pracownicy Grupy TP, dla których stworzono specjalny serwis intranetowy. Już niedługo będą ją mogli poznać również klienci. Z myślą o nich Orange przygotował interaktywną zabawę – Orange Gra, która każdemu pozwoli doświadczyć idei „together we can do more”. Gra będzie poprzedzała projekcje filmów odbywające się w głównych salach kin Cinema City na terenie kraju. Kluczem do wygranej w Orange Gra, zgodnie z nową wizją marki, jest współpraca wszystkich osób zgromadzonych na widowni. Publiczność steruje grą za pomocą specjalnych czujników zainstalowanych na sali kinowej, zdobywając tym samym punkty umożliwiające przejście do kolejnych etapów.
Wprowadzenie nowej wizji marki Orange w Polsce zainicjuje kampania świąteczna, która ruszy 17 listopada 2008 roku. Jej idea przewodnia opiera się na tym, że kontaktując się ze sobą i wspólnie przygotowując świąteczne uroczystości możemy uniknąć wielu nieporozumień i sprawić, że Gwiazdka w gronie najbliższych będzie udana jak nigdy wcześniej. Kolejnym ważnym etapem wprowadzenia nowej wizji będzie udział w globalnej kampanii, w ramach której, we wszystkich krajach Orange prezentowany jest film „I Am”. Polscy widzowie zobaczą go w styczniu 2009 roku.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.