Na ponad 650 stacjach paliw sieci ORLEN klienci mogą już odbierać, a w przyszłości również nadawać przesyłki pocztowe w systemie 24h przez 365 dni w roku.
Projekt „Stacja z Paczką” umożliwia klientom indywidualnym oraz firmom nadawanie i odbieranie przesyłek pocztowych o masie do 25 kg na wybranych stacjach ORLEN na terenie całej Polski.
Systematycznie rozszerzamy port folio usług dostępnych na naszych stacjach. Z pewnością zaletą naszej sieci w kontekście tego typu nowoczesnych rozwiązań jest jej liczebność i równomierne rozmieszczenie terytorialne obiektów – powiedział Marek Balawejder, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej PKN ORLEN.
Proces korzystania z usługi ma być łatwy w obsłudze dla odbiorców i nadawców oraz pracowników stacji. Panel do zarządzania zleceniem pozwala na przyłączenie do systemu „Stacja z paczką”, który nadzoruje całość procesu realizacji zlecenia począwszy od pracy przewoźnika, po wydanie przesyłki klientowi końcowemu.
Technologia logistyczna otwierać ma nowe możliwości dla nadawców przesyłek, szczególnie z szeroko pojętego sektora e-commerce. Usługa umożliwia składanie zamówień np. w sklepach internetowych ze wskazaniem wybranej stacji ORLEN, gdzie chcieliby odebrać paczkę. Adresaci są powiadamiani poprzez SMS o statusie przesyłki i sami decydują, kiedy ją odbiorą.
Usługa Stacja z Paczką została zaprezentowana wczoraj, 23 września, w ramach E-commerce Trends 2013 odbywającego się w Warszawie na Stadionie Narodowym.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.