Od kwietnia OS3 będzie odpowiadzialna za promocję zabawki Furby, której producentem jest Hasbro. W ramach projektu zostaną stworzone profile na Facebooku oraz NK.
Na Naszej Klasie zostanie dodatkowo stworzona gra. Realizacja projektu została oparta na trzech grupach docelowych: dzieciach, rodzicach oraz osobach młodych, które pamiętają zabawkę sprzed 15 lat.
Edukacyjna zabawka, która narodziła się w 1998 roku, zadebiutuje w Polsce na wiosnę w nowej odsłonie i przemówi w naszym rodzimym języku.
OS3 współpracuje z Hasbro Polska od 2005 roku, prowadząc projekty m.in. dla marek: Tabu, Pictureka, Cuponk, WGR czy Monopoly. W 2012 agencja otrzymała srebrne Effie za kampanię „Głosowanie na polską planszę Monopoly Polska”.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!