Firma Coty – producent kosmetyków marki ASTOR, uruchomiła nową stronę internetową. Serwis dostępny pod adresem www.swiatastor.pl stworzyła agencja interaktywna OS3 multimedia.
Nowa strona ma odsłaniać uwodzicielski świat kobiet, pełen uroku i piękna. Kobiety mogą znaleźć na niej pełny katalog produktów marki ASTOR. Sposób w jaki zostały one przedstawione pozwala na szybki i efektywny dobór kosmetyków i przyborów do malowania do własnych potrzeb.
„Jesteśmy przekonani, że strona stworzona przez OS3 multimedia spełni oczekiwania nowoczesnych kobiet i stanie się początkiem wymiany doświadczeń dotyczących makijażu. Z okazji uruchomienia nowego serwisu postanowiliśmy zorganizować konkurs dla naszych Klubowiczek na najciekawszy wiosenny makijaż. Chcemy zachęcić wszystkie kobiety aby wstąpiły do Klubu ASTOR, który w miarę rozwoju stanie się miejscem, w którym będziemy nagradzać najbardziej aktywne użytkowniczki, umożliwiając im wypróbowanie najnowszych produktów marki ASTOR. – powiedziała Klaudia Bachowska, Marketing Manager COTY Poland.
Dzięki serwisowi www.swiatastor.pl każda użytkowniczka może pogłębić swoją wiedzę dotyczącą sztuki wizażu, zasad jego doboru w zależności od okazji i typu urody oraz poznać, krok po kroku, sposoby wykonania profesjonalnego makijażu. Dodatkowym atutem Świata ASTOR jest możliwość szybkiego zdobycia informacji na temat użytych kosmetyków, np. podkładzie, cieniach do powiek czy tuszu do rzęs, poprzez kliknięcie na odpowiednią część zdjęcia. Strona zawiera także, podzielone tematycznie, porady wizażystki firmy ASTOR.
„Naszym głównym celem było stworzenie serwisu, który będzie odzwierciedlać zmysłowy charakter marki ASTOR, pobudzi pozytywne emocje oraz zmobilizuje internautki do aktywnego poszukiwania interesujących je produktów. Zrealizowaliśmy go z zastosowaniem atrakcyjnych dla użytkowniczek animacji. Wykorzystanie narzędzi multimedialnych pozwala na osiągnięcie założonych celów a także łatwe poruszanie się po stronie i szybki dostęp do informacji. Co za tym idzie, lepsze poznanie oferty i zalet kosmetyków marki ASTOR” – dodał Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Poza poradami kosmetycznymi i opisem produktów strona www.swiatastor.pl zawiera informacje na temat Anny Przybylskiej – europejskiej ambasadorki marki ASTOR oraz grę z wykorzystaniem zdjęć Twarzy ASTOR. Jej użytkownicy mają także możliwość wymiany opinii dotyczących tematyki kobiecej na Klubowym Forum.
Nową stronę marki ASTOR wspiera kampania internetowa, do której kreację przygotowała agencja OS3 multimedia. Kampania potrwa do połowy kwietnia.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.