OS3 ponownie wygrywa przetarg na budżet reklamowy Jupik

Opublikowano: 29 października 2013. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: ,

Firma OS3 zdobyła budżet reklamowy marki Jupik, działania promujące obejmą BTL, PR i aktywności on-line. Działania zostaną podzielone na kilka etapów uwzględniających social media, PR i zintegrowane kampanie online.

os3Kluczową realizacją w Internecie będzie całkowita przebudowa strony produktu.

Projekt zostanie wsparty offline’owymi działaniami bazującymi na BTL oraz konkursach. Prace nad projektem zostaną oparte na przeprowadzonych badaniach uwzględniających zachowania konsumenckie oraz trendy społeczne.

OS3 i Jupik współpracują od 6 lat.

Sylwester KozakOS3 ponownie wygrywa przetarg na budżet reklamowy Jupik

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.