OS3 rozpoczęła współpracę z PKO Bankiem Polskim współpracę przy projekcie płatności mobilnych IKO. Agencja przygotowała dwa spoty promujące usługę.
IKO to nowa usługa banku pozwalająca na dokonywanie płatności z wykorzystaniem telefonu komórkowego z systemem iOS oraz Android.
W ciągu pierwszego tygodnia od startu komercyjnego IKO aktywowało blisko 6 500 osób. 70 proc. aktywacji jest dokonywanych na urządzeniach z systemem Android. W ciągu pierwszych 6 dni (7.03-12.03) dzięki IKO wypłacono gotówkę 1 065 razy. Sumaryczna wartość wszystkich wypłat dokonanych przy pomocy aplikacji w tych dniach to 110 690 zł.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!