OS3 zyskuje na strategii i wzmacnia zespół

Opublikowano: 11 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Zespół strategii agencji interaktywnej OS3 został wzmocniony przez dwie nowe osoby. Dołączyli do niego Bartłomiej Piekło i Wojciech Wawrzyniak. Zarządzana przez Piotra Szymanka, Strategic Directora grupa konsultantów składa się teraz ze strategic plannerów, researcherów oraz architektów informacji.

Rozbudowa działu strategicznego naszej agencji jest potwierdzeniem skuteczności przyjętego przez nas w zeszłym roku planu rozszerzenia portfolio o właśnie takie usługi. – wyjaśnia Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3.

Bartłomiej Piekło obejmie stanowisko Strategic Plannera, a Wojciech Wawrzyniak User Experience Designera.

Dziś agencja interaktywna jeżeli chce być traktowana przez klientów jak partner w biznesie nie może świadczyć jedynie usług budowy serwisów internetowych. Za proponowanymi działaniami musi iść myśl strategiczna potwierdzona doświadczeniem tworzących ją konsultantów i szeregiem badań. O tym, że klienci od agencji wymagają strategicznego doradztwa marketingowego przekonujemy się na każdym kroku. Wygrywamy przetargi przede wszystkim dzięki dobrym strategiom – świetnym przykładem jest choćby niedawno pozyskana przez nas marka Akuna. – wyjaśnia Marcin Maj.

Bartomiej Piekło jest tegorocznym absolwentem specjalności strategia reklamy w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie.  Uczestniczył w studenckim projekcie marketingowym „Promocja marki w Internecie”. Wcześniej pracował jako PR Manager w agencji brandingowej Bakalie Studio Brandingowe. Współpracował także przy tworzeniu portalu internetowego Forum Komunikacji Społecznej gdzie odpowiadał za research informacji oraz opracowywanie i redakcję tekstów.

Wojciech Wawrzyniak ma trzy letnie doświadczenie w zakresie projektów user experience. Swoją karierę rozpoczął w londyńskim biurze agencji Qmediastream. Przed przejściem do OS3 jako User Experience Designer odpowiadał za architekturę informacji oraz projektowanie interakcji projektów realizowanych przez brytyjską agencję Human Networks. Jest absolwentem Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki oraz London College of Communication.

Tomasz UchańskiOS3 zyskuje na strategii i wzmacnia zespół

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski