Ostryga będzie obsługiwać serwisy społecznościowe marki Frosta

Opublikowano: 22 stycznia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W ramach współpracy Ostryga będzie prowadzić serwisy w mediach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem działań specjalnych prowadzonych w ramach fanpage’a marki na Facebooku.

ostrygaKategoria produktowa reprezentowana przez markę Frosta – mrożonki – nie jest łatwa z punktu widzenia angażowania społeczności. Naszym sposobem na pozyskanie uwagi fanów na Facebooku są niestandardowe pomysły kreatywne i akcje specjalne, dzięki którym klient zdecydował się na współpracę z nami – powiedział Krzysztof Winnik z agencji Ostryga.

Ostryga jest agencją strategicznego marketingu społecznościowego, która buduje kompleksowe strategie obecności marek w społecznościach. Wśród Klientów agencji znajdują się m.in.: PZU, PKO Bank Polski, SONY Polska Play, L’Oréal, Hoop Polska, TMS Brokers. Ostryga należy do OS3 Group.

Sylwester KozakOstryga będzie obsługiwać serwisy społecznościowe marki Frosta

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.