Prostota nawigacji oraz łatwość wprowadzania ogłoszeń motoryzacyjnych do Internetu jest wizytówką nowego serwisu ogłoszeniowego – otoMoto.pl.
Serwis, który ruszył 28 lipca, podzielony jest na dwie sekcje – skierowaną dla użytkowników indywidualnych oraz dilerów i komisów. Koszt wystawienia ogłoszenia w serwisie to tylko 1,01 zł, a czas jego trwania 14 dni. Jeżeli klient zechce przedłużyć swoją ofertę będzie musiał ponownie za nią zapłacić. Chcemy zapobiec pojawianiu się „pustych” ogłoszeń – mówi Grzegorz Brochocki prezes firmy PAYBACK, właściciela otoMoto.pl, które są zmorą działających na rynku serwisów ogłoszeniowych. Zależy nam na zadowoleniu klientów zarówno tych, którzy chcą sprzedać auto jak i je kupić – dodaje. Stąd nasza szczególna dbałość o zachowanie aktualnej oferty w Internecie. Ponadto w odróżnieniu od działających już na rynku serwisów ogłoszeniowych dostęp do wszystkich stron serwisu otoMoto.pl jest darmowy dla każdego użytkownika Internetu.
Dilerzy zaproszeni do programu zapłacą jedynie 50 zł za miesięczny pakiet usług w ramach, którego otrzymują możliwość wystawienia 250 aut oraz dostęp do panelu administracyjnego. Z jego poziomu diler dysponuje wszelkimi informacjami dotyczącymi ilości aktywnych lub nieaktywnych ogłoszeń, ilości wyświetleń oraz dni do końca trwania emisji. Ponadto każdy diler otrzymuje swoją własną stronę WWW wraz z osobistym adresem internetowym. Każdy z ogłoszeniodawców dysponuje możliwością zaprezentowania własnego auta poprzez dokładny opis oraz jego zdjęcia (maksymalnie 5). Osoba przeglądająca oferty ma do dyspozycji zaawansowaną i precyzyjną wyszukiwarkę oraz możliwość szybkiego dostępu do obserwowanych ogłoszeń (funkcja schowka).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.