Szefowa projektu Ouya ogłosiła, że oparta na Androidzie konsola trafi do sprzedaży w czerwcu. Czy będzie sprzedażowym hitem na miarę kampanii na Kickstarterze?
Ouya, androidowa konsola do gier, o której szerzej pisaliśmy w połowie lipca, ma jeszcze szansę odmienić rynek stacjonarnego grania. Projekt uzyskał ogromne wsparcie społeczności crowdfundingowego serwisu Kickstarter – udało mu się zebrać ponad 8,5 mln dolarów od 63 tys. osób, co stanowiło przekroczenie oczekiwań o 805 proc.
Właśnie poznaliśmy pierwsze szczegóły dotyczące dystrybucji konsoli. Będzie można ją kupić poprzez stronę internetową (działa już przedsprzedaż), a w czerwcu pojawi się w amerykańskich sklepach Target, Best Buy oraz GameStop. Urządzenie będzie dostępne także na Amazonie. Co ciekawe, jako pierwsi, jeszcze w marcu, konsolę otrzymają osoby, które wsparły projekt na Kickstarterze.
Znamy również cenę. Ouya kosztować będzie 99,99 dolarów, dodatkowy kontroler zaś – 49,99 dolarów. Wszystkie dostępne na konsolę gry będzie można wypróbować za darmo. Oprócz gier urządzenie udostępniać będzie również materiały partnerów, wśród których znalazły się m.in. VEVO, iheartradio czy TuneIn.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!