„Pomyłkowe” wykorzystanie domeny o.co spowodowało znaczy odpływ ruchu ze stron dużego internetowego sprzedawcy.
Patrick M. Byrne, szef Overstock.com, przyznał inwestorom po raz kolejny, że pomysł przebrandowienia firmy na o.co był zdecydowanie kiepski.
Około osiem na trzynaście osób, które chciały nas odwiedzić za pośrednictwem o.co, wpisywało o.com – powiedział. Nie zdradził jednak źródeł tych danych, ale jeśli szef firmy przyznaje, że chodzi aż o ponad 61 proc. pomyłek, można mu zapewne wierzyć.
Byrne dodał również, że duża część osób, mimo wpisywania błędnego adresu, i tak trafiała do sklepu. Orientowali się, że pomylili się, gdy o.com nie prowadziło do żadnego serwisu – domena jest zarezerwowana przez Verisign, jak większość jednoliterowych nazw .COM.
To nie koniec kiepskich wiadomości dla Overstock.com. Nie udał się również rok pod względem finansowym – dochody spadły o 3 proc. do poziomu 1,05 mld dolarów, a w czwartym kwartale były niższe aż o 10 proc. (314 mln dolarów).
Domena o.co została kupiona przez Overstock.com za 350 tys. dolarów z czasie udostępnienia rejestru .CO. Operator końcówki, .CO Internet, chętnie chwalił się tą transakcją.
Firma Overstock.com wycofała się z pomysłu zmiany nazwy na o.co – domena ma być teraz raczej skrótem niż podstawowym adresem.
Przypomnijmy, że w poprzednim tygodniu pisaliśmy o wykorzystaniu domeny o.info, w ramach której działa serwis agregujący opinie z Overstock.com.
za: DomainIncite
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.