Małe i średnie firmy aktywnie poszukują klientów za pośrednictwem internetu. Kluczową kwestią są nowoczesne narzędzia e-marketingu , które poprawiają widoczność w sieci i zachęcają klientów do zakupu ich produktów oraz usług. Odpowiadając na te potrzeby w wyszukiwarce lokalnej panoramafirm.pl wdrożono nowe rozwiązanie – profesjonalny copywriting.
Wyszukiwarki lokalne są dla konsumentów źródłem informacji o firmach, produktach i usługach. Firmy inwestują w rozwiązania, które zapewniają zarówno wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania jak i wyróżnienie oferty wśród konkurencyjnych firm. W natłoku codziennych zajęć właściciele firm nie zawsze mają czas, aby przygotować właściwą treść oferty. Odpowiednia treść to nie tylko zachęta dla potencjalnego klienta, ale także gwarancja lepszego pozycjonowania zarówno w wyszukiwarce lokalnej, jak i w Google. Z myślą o tych potrzebach właściciel Panoramy Firm uruchomił usługę copywritingu.
Zdajemy sobie sprawę, że właścicielom firm brakuje nie tylko czasu, ale i kompetencji, aby przygotować opis, który przyciągnie uwagę użytkowników internetu i pozytywnie wpłynie na pozycjonowanie w sieci. Nasi copywriterzy tworzą dla reklamodawcy profesjonalny tekst opisujący firmę i jej usługi, który zostanie odpowiednio zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarki Google. Za każdym razem przygotowanie tekstu poprzedza analiza działalności firmy, silnych oraz unikalnych stron jej oferty. Zwracamy uwagę na wiele szczegółów przydatnych do pozycjonowania takich jak zasięg działania, warunki płatności, parking i udogodnienia dla klienta czy wskazówki dojazdu – mówi Magdalena Wypychowicz, Dyrektor ds. Rozwoju Rynku w Eniro Polska.
Copywriting jest zawsze powiązany z prezentacją firmy w Panoramie Firm. Tekst (minimum 1800 znaków ze spacjami) jest przygotowywany w terminie do 4 tygodni od momentu publikacji prezentacji.
Copywriting oraz linki sponsorowane uzupełniają naszą ofertę dla biznesu. Dzięki nowym rozwiązaniom jeszcze skuteczniej realizujemy misję wspierania małych i średnich firm, dostarczając im kontakty biznesowe – dodaje Magdalena Wypychowicz.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.