A mój facet umie zmieść wszystko z powierzchni ziemi, A mój tata ciągle zasuwa i Świetnie wiążę koniec z końcem – to trzy hasła, które od początku sierpnia pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce. Partnerem ogólnopolskiej kampanii społecznej jest Clear Channel Poland.
Przez cztery tygodnie sierpnia, w największych miastach Polski pojawią się billboardy, które w nieco przewrotny sposób będą pokazywały, że łączenie pracy zawodowej i obowiązków domowych przez Panów, może być źródłem radości dla całej rodziny.
Kampania reklamowa jest jednym z zaplanowanych przez nas działań, które mają na celu zachęcenie Panów do większego zaangażowania się w życie rodzinne – mówi Anna Augustyn koordynator kampanii Partnerska Rodzina. Chcemy, wykorzystując różnorodne narzędzia, pokazywać Panom, że ich większy udział w pracach domowych, może się odbywać bez uszczerbku dla ich kariery zawodowej. W naszą dyskusję chcemy włączyć jeszcze dwa inne głosy. Pierwszy to głos Partnerki, która musi nauczyć się dzielić swoimi obowiązkami, a równocześnie doceniać wartość zaangażowania mężczyzny w życie rodzinne i go po prostu chwalić. Drugi to komentarz dziecka, dla którego obecność w domu radosnego taty jest gwarancją szczęścia – dodaje Anna Augustyn.
Partnerem medialnym kampanii została Clear Channel Poland – firma reklamy zewnętrznej, która udostępniła nośniki, zaś kreację opracowała agencja Sundaylove.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.