Partnerska Rodzina na outdoorze

Opublikowano: 4 sierpnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

A mój facet umie zmieść wszystko z powierzchni ziemi, A mój tata ciągle zasuwa i Świetnie wiążę koniec z końcem – to trzy hasła, które od początku sierpnia pojawią się na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce. Partnerem ogólnopolskiej kampanii społecznej jest Clear Channel Poland.

Przez cztery tygodnie sierpnia, w największych miastach Polski pojawią się billboardy, które w nieco przewrotny sposób będą pokazywały, że łączenie pracy zawodowej i obowiązków domowych przez Panów, może być źródłem radości dla całej rodziny.

Partnerska Rodzina na outdoorze 1

Kampania reklamowa jest jednym z zaplanowanych przez nas  działań, które mają na celu zachęcenie Panów do większego zaangażowania się w życie rodzinne – mówi Anna Augustyn koordynator kampanii Partnerska Rodzina. Chcemy, wykorzystując różnorodne narzędzia, pokazywać Panom, że ich większy udział w pracach domowych, może się odbywać bez uszczerbku dla ich kariery zawodowej. W naszą dyskusję chcemy włączyć jeszcze dwa inne głosy. Pierwszy to głos Partnerki, która musi nauczyć się dzielić swoimi obowiązkami, a równocześnie doceniać wartość zaangażowania mężczyzny w życie rodzinne  i  go po prostu chwalić. Drugi to  komentarz dziecka, dla którego obecność w domu radosnego taty jest gwarancją szczęścia – dodaje Anna Augustyn.

Partnerem medialnym kampanii została Clear Channel Poland – firma reklamy zewnętrznej, która udostępniła nośniki, zaś kreację opracowała agencja Sundaylove.

Hanna LaskowskaPartnerska Rodzina na outdoorze

Podziel się!

O autorze

hania