Ruszył Barometr serwisu Pasazer.com.pl, przeznaczonego dla osób latających samolotami. Nowa usługa, dzięki której czytelnicy będą mogli obserwować, jak bardzo zmieniają się średnie ceny połączeń lotniczych w tanich liniach, ułatwi wybór przewoźnika i pokaże rynkowe tendencje.
Barometr Pasazer.com.pl ma na celu śledzenie zmian cen biletów poszczególnych linii lotniczych, ich porównywanie oraz regularne wskazywanie najtańszej oferty cenowej. Barometr ma pomagać w wyborze najtańszej oferty na rynku, jak i umożliwić użytkownikom serwisu ogólną orientację w zakresie poziomu cen biletów oferowanych przez linie lotnicze.
– Nasz ranking stworzony został w oparciu o wskazania jednego z najbardziej popularnych kierunków jakim jest Londyn. Zdecydowaliśmy się na tą destynacje ze względu na jej dużą popularność jaką cieszy się w ofercie przewoźników lotniczych, ale także wśród podróżnych. Dodatkowo ten kierunek pozwala na ujednolicenie kryteriów pomiaru i na miarodajne wskazanie najtańszej oferty – mówi Paweł Cybulak, redaktor naczelny serwisu Pasazer.com.pl. – Mamy nadzieję, iż Barometr pozwoli naszym użytkownikom na wybór najtańszej oferty, liniom lotniczym zaś na stałe monitorowanie oferty swojej i konkurencji i zaoferowanie swoim klientom jak najtańszych biletów.
Co dwa tygodnie serwis sprawdzać będzie średnią cenę biletów na wszystkich bezpośrednich rejsach wykonywanych z Polski do Londynu w sześciu punktach pomiarowych w odstępach 14 dniowych.
Średnia cena biletu, która widoczna będzie w barometrze zawiera opłaty lotniskowe (nie zawiera zaś opłat manipulacyjnych, jakie niektóre linie lotnicze pobierają przy płatności kartą). Jeżeli linia wykonuje rejsy do Londynu z kilku lotnisk w Polsce, to prezentowana cena biletu jest średnią ze wszystkich lotnisk, z których linia operuje. Trzeba dodać, iż wskazania barometru nie są najtańszą ceną jednostkową w ofercie przewoźnika, a jedynie średnią wartością z wybranych punktów pomiarowych.
http://www.pasazer.com.pl/barometr.php
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.