PayLane.pl, dostawca płatności online, kieruje swoją ofertę do niemieckich e-biznesów.
PayLane.pl, polska firma oferująca system płatności online, poszerza swoją ofertę – ostatnio były to przelewy w bankach w Polsce, wcześniej wtyczki do platform ecommerce, płatności cykliczne, przyjmowanie kart American Express czy DevZone, czyli strona dla deweloperów, która pokazuje jak wygląda integracja z PayLane od strony technicznej.
Tym razem oferta PayLane skierowana jest do zachodnich sąsiadów, którzy już teraz będą mogli przyjmować płatności w 160 walutach z całego świata. Poza standardowymi metodami płatności, takimi jak karty kredytowe i debetowe, niemieckie firmy będą mogły oferować swoim klientom alternatywne rozwiązania typowe dla poszczególnych regionów, np. Sofort Banking w Niemczech, Austrii i Szwajcarii, przelewy bankowe w Polsce, Dankort w Danii, Carte Bleue we Francji czy iDEAL w Holandii.
Nowa oferta PayLane skierowana jest także do sklepów zbudowanych na platformach e-commerce. Dzięki wtyczkom PayLane sklepy online zbudowane na Magento, OpenCart, Zen Cart, osCommerce, PrestaShop czy WordPressie mogą zintegrować się z systemem płatności w kilka minut.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.