PayLane chce podbić Niemcy

Opublikowano: 15 stycznia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi:

PayLane.pl, dostawca płatności online, kieruje swoją ofertę do niemieckich e-biznesów.

PayLane.pl, polska firma oferująca system płatności online, poszerza swoją ofertę – ostatnio były to przelewy w bankach w Polsce, wcześniej wtyczki do platform ecommerce, płatności cykliczne, przyjmowanie kart American Express czy DevZone, czyli strona dla deweloperów, która pokazuje jak wygląda integracja z PayLane od strony technicznej.

Tym razem oferta PayLane skierowana jest do zachodnich sąsiadów, którzy już teraz będą mogli przyjmować płatności w 160 walutach z całego świata. Poza standardowymi metodami płatności, takimi jak karty kredytowe i debetowe, niemieckie firmy będą mogły oferować swoim klientom alternatywne rozwiązania typowe dla poszczególnych regionów, np. Sofort Banking w Niemczech, Austrii i Szwajcarii, przelewy bankowe w Polsce, Dankort w Danii, Carte Bleue we Francji czy iDEAL w Holandii.

Nowa oferta PayLane skierowana jest także do sklepów zbudowanych na platformach e-commerce. Dzięki wtyczkom PayLane sklepy online zbudowane na Magento, OpenCart, Zen Cart, osCommerce, PrestaShop czy WordPressie mogą zintegrować się z systemem płatności w kilka minut.

Dawid ZarazińskiPayLane chce podbić Niemcy

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.