Sieć saloników poszerza ofertę produktów płatniczych dla internautów. Od czerwca br. w punktach Kolportera można finalizować płatności realizowane w nowym systemie: Paysafecash.
Paysafecash to nowy produkt firmy Paysafecard – światowego dostawcy internetowych środków płatniczych typu prepaid. Paysafecard posiada przedstawicielstwa w 46 krajach na całym świecie, a z Kolporterem współpracuje od 2013 r. Dotychczas Paysafecard oferował w salonikach kody w określonych nominałach, umożliwiające płacenie w Internecie bez konieczności podawania danych finansowych, numerów karty płatniczej itp.
Paysafecash to kolejna metoda płacenia za transakcje internetowe, eliminująca konieczność realizowania płatności online. W sklepie internetowym użytkownik wybiera Paysafecash jako metodę płatności, a następnie otrzymuje wygenerowany kod, który może wydrukować lub przesłać na swój telefon. W saloniku Kolportera kod jest skanowany, a klient płaci wyznaczoną kwotę.
Obserwując rosnącą z roku na rok popularność płatności Paysafecard jesteśmy przekonani, że również ten nowy produkt spotka się z bardzo dobrym przyjęciem użytkowników. Świadomość internautów w zakresie dbałości o bezpieczeństwo danych osobowych i finansowych stale rośnie, coraz chętniej sięgają wiec po takie metody płatności, które są maksymalnie bezpieczne – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – W przypadku Paysafecash cała transakcja internetowa jest finalizowana w saloniku, klient płaci za nią gotówką, nie podaje nigdzie swojego numeru konta czy karty kredytowej. Dodatkową wartością nowej metody jest fakt, że płaci dokładnie równowartość zakupu, co w przypadku kodów o określonych nominałach jest niemożliwe – dodaje.
System Paysafecash swoją światową premierę rynkową miał w czerwcu br., w tym samym czasie trafił też do oferty saloników Kolportera. Stali użytkownicy Paysafecard, posiadający swoje konta w systemie, mogą również od czerwca korzystać w salonikach z usługi Paysafecard Direct, pozwalającej na doładowanie konta dowolną kwotą.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.