Agencja Pegasus Advertising przygotowała dla firmy Knauf ogólnopolską kampanię reklamową „Jak oni gładzą”. Głównym kanałem komunikacji jest kampania telewizyjna, dla której wsparciem będą działania w obszarze BTL. Kampania rusza 17 kwietnia 2009 r.
17 kwietnia br. rusza ogólnopolska kampania produktowa gładzi gipsowej Uniglatt firmy Knauf. Idea kreatywna spotu opiera się na koncepcji castingu do programu „talent show”. Jego celem jest znalezienie najlepszej gładzi na rynku. Konkurs wygrywa Uniglatt – gładź gipsowa przeznaczona do ścian i sufitów. Kampania skierowana jest zarówno do specjalistów – wykonawców, pracowników firm budowlanych, jak i do klienta ostatecznego, budującego lub remontującego dom, czy mieszkanie. Podstawowa grupa docelowa to mężczyźni w wieku 25-55.
Kampania „Jak oni gładzą” obejmuje telewizję i Internet. Dwa trzydziestosekundowe spoty wraz ze skróconą wersją reklamy do 15 sekund pojawią się w TVP1, TVP2, TVP INFO oraz w telewizji POLSAT i będą emitowane rotacyjnie do 8 maja. Dodatkowo, wykorzystane zostaną niszowe stacje telewizyjne jak TVN 24 i TVN TURBO. Reklama w Internecie obejmuje bannery, które będą obecne na portalach branżowych i lifestylowych. Reklamy prasowe ukażą się w majowych wydaniach pism: Murator, Ładny Dom, czy Budujemy Dom i będą wsparte działaniami public relations, prowadzonymi przez Pegasus PR. W ramach kampanii BTL pojawią się POS’y i gadżety produktowe, które będą dostępne w kanale dystrybucji firmy Knauf, do której należy blisko 500 punktów sprzedaży na terenie całego kraju.
Za strategię, kreację spotu, przygotowanie materiałów BTL oraz podział budżetu odpowiada agencja Pegasus Advertising Sp. z o.o. Produkcję spotu telewizyjnego powierzono Lemon Film Studio, zaś planowanie i zakup mediów częściowo powierzono Media Group. Kampania reklamowa w mediach będzie trwała trzy tygodnie i zakończy się 8 maja br.
„Reklama naszej nowej, technologicznie zaawansowanej gładzi gipsowej Uniglatt, jest już trzecią kampanią telewizyjną produktów marki Knauf w Polsce. Odwołując się do obecnie popularnych programów typu „talent show”, chcieliśmy w prosty i zawierający odrobinę humoru sposób zwrócić uwagę naszych klientów” – powiedziała Magdalena Nowak, Kierownik Promocji i Reklamy w firmie Knauf.”
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.