Agencja Pegasus Advertising przygotowała dla firmy Knauf ogólnopolską kampanię reklamową „Jak oni gładzą”. Głównym kanałem komunikacji jest kampania telewizyjna, dla której wsparciem będą działania w obszarze BTL. Kampania rusza 17 kwietnia 2009 r.
17 kwietnia br. rusza ogólnopolska kampania produktowa gładzi gipsowej Uniglatt firmy Knauf. Idea kreatywna spotu opiera się na koncepcji castingu do programu „talent show”. Jego celem jest znalezienie najlepszej gładzi na rynku. Konkurs wygrywa Uniglatt – gładź gipsowa przeznaczona do ścian i sufitów. Kampania skierowana jest zarówno do specjalistów – wykonawców, pracowników firm budowlanych, jak i do klienta ostatecznego, budującego lub remontującego dom, czy mieszkanie. Podstawowa grupa docelowa to mężczyźni w wieku 25-55.
Kampania „Jak oni gładzą” obejmuje telewizję i Internet. Dwa trzydziestosekundowe spoty wraz ze skróconą wersją reklamy do 15 sekund pojawią się w TVP1, TVP2, TVP INFO oraz w telewizji POLSAT i będą emitowane rotacyjnie do 8 maja. Dodatkowo, wykorzystane zostaną niszowe stacje telewizyjne jak TVN 24 i TVN TURBO. Reklama w Internecie obejmuje bannery, które będą obecne na portalach branżowych i lifestylowych. Reklamy prasowe ukażą się w majowych wydaniach pism: Murator, Ładny Dom, czy Budujemy Dom i będą wsparte działaniami public relations, prowadzonymi przez Pegasus PR. W ramach kampanii BTL pojawią się POS’y i gadżety produktowe, które będą dostępne w kanale dystrybucji firmy Knauf, do której należy blisko 500 punktów sprzedaży na terenie całego kraju.
Za strategię, kreację spotu, przygotowanie materiałów BTL oraz podział budżetu odpowiada agencja Pegasus Advertising Sp. z o.o. Produkcję spotu telewizyjnego powierzono Lemon Film Studio, zaś planowanie i zakup mediów częściowo powierzono Media Group. Kampania reklamowa w mediach będzie trwała trzy tygodnie i zakończy się 8 maja br.
„Reklama naszej nowej, technologicznie zaawansowanej gładzi gipsowej Uniglatt, jest już trzecią kampanią telewizyjną produktów marki Knauf w Polsce. Odwołując się do obecnie popularnych programów typu „talent show”, chcieliśmy w prosty i zawierający odrobinę humoru sposób zwrócić uwagę naszych klientów” – powiedziała Magdalena Nowak, Kierownik Promocji i Reklamy w firmie Knauf.”
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.