Agencja Interaktywna Adv.pl wygrała przetarg na obsługę e-marketingową marki L&M.
Do zadań agencji należeć będzie budowa odświeżonego niepublicznego serwisu internetowego marki skierowanego do pełnoletnich osób palących zarejestrowanych w bazie danych Philip Morris Polska S.A. oraz realizacja celów marketingowych wynikających z założonej strategii rozwoju.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
- wydarzenie stacjonarne - wydarzenie online
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!