Po sukcesach Piano Media, słowackiego systemu zarządzania treściami internetowymi, firma zamierza rozwijać się na kolejnych rynkach. Do 2014 roku w planach spółki jest uruchomienie systemu w 19 krajach.
Założycielem Piano Media, systemu płatności za treści w internecie, newsy, analizy specjalistyczne, czy materiały video, jest Słowak, Tomáš Bella. Piano Media daje dostęp subskrybentom do 70 stron na terenie Słowacji i Słowenii. Firma zamierza w tym roku uruchomić swój system w trzech kolejnych państwach. O możliwości uruchomienia Piano Media w Polsce pisaliśmy już w lutym.
W pierwszych miesiącach działalności system Piano Media zarobił 40 tys. euro na Słowacji i 26 tys. euro w Słowenii.
Trzeci kraj, w którym rozpoczniemy swoją działalność, ma 10 mln internautów – powiedział Bella. W chwili obecnej Piano Media tworzy 20 osób, ale do końca roku zespół może zyskać 30 nowych członków. Do 2014 roku w planach spółki jest uruchomienie systemu w 19 krajach.
za: paidcontent.org
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!